2008. szeptember 16., kedd

Kinek hány hónap után sikerült?

Gyűjtöttem pár hozzászólást, arról hogy hogy kinek hány hónap múlva sikerült teherbeesni?

Folyamatosan gyűjtöm...

"Nekem a baráti körömben a Maca Vibe és a cickafark tea(sak a ciklus első felében peteérésig)majd a peteérés után a palástfű teára esküsznek."


"Nekem is 4hónap kellett mire összejött.De szerintem nálunk azért is,mert a párom 36éves és már gyengédek a spermái ezért tartott eddig.Nekem sincs semmi bajom."


"Nekünk 6 hónap kellett,igaz mi nem számoltunk,nem görcsöltünk rajta,nem volt semmi előkészület, praktika.De van olyan barátnőm aki mind a kétszer az első! hónapban terhes lett."


"Én azt olvastam egy Czeizel Endre által írt könyvben, hogy egészséges pároknál a teherbeesés 1-8 hónap alatt valósul meg, ráadásul akik jó időben vannak együtt, azoknál is 4 párból csak 1-nél.Szóval nem kell csüggedni, ha nem azonnal jön a baba!"


"Mi már 13 hónapja próbálkozunk, túl vagyok nőgyógyászati vizsgálatokon, a párom is andrológia vizsgálaton. Most elmentem az endokrinológiára, és azt mondták hogy a TSH szintem a háromszorosa mint kellene, ezért nincs baba. Szóval nem csak a nőgyógyásznál kell kivizsgálást kérni."


Folyt. köv!


Nincsenek megjegyzések: