2008. szeptember 6., szombat

Beágyazódás jelei

Összegyűjtöttem pár hozzászólást, arról hogy ki mit érzett beágyazódáskor. Láthatjátok, hogy mindenkinek mások a tünetei, vagy nincsenek is tünetei, tehát nincs rá pontos recept.


"Nekem beágyazódásnál pecsételő vérzésem volt.
De érezni én sem éreztem semmit."

"A későbbi uh alapján számoltam utána, hogy kb mikor eshettem teherbe. Rá 8 napja volt pecsételő vérzésem. Olvastam is, és az orvosom is mondta hogy ez beágyazódásnál gyakran előfordul."

"Nem mindig észrevehetőek a jelei. Èn nem vettem észre. Azt mondja´k lehet enyhe barna folyás, hasfájás."

"Igen, van aki megérzi. Van aki ovuláció után 4-5 nappal már mensis érzésről beszél. Én is így voltam anno."

"Én iszonyatosan görcsöltem, szinte olyan mint amikor menstruálok. Nagyon gáz volt, kb egy hétig tartott. Azt hittem meg fog jönni, de nagyon durván, azért fáj ennyire, de babóca lett belőle :))))"

"Nekem akkor kezdett el fájni a mellem, amikor már meg kellett volna jönnie. Amúgy nekem mindig is jelezte a mensit a melle, de akkor mikor babás lettem nagyon fájt, nem is tudtam hason aludni, annyira fájt.Aztán nem jött meg és én türelmesen vártam, mikor már 7 hetes voltam akkor derült ki.Sok sikert 39 hetes kismama"

""a beágyazódás folyamata körülbelül az első kimaradt menstruáció kezdetének időpontjára fejeződik be..." Ezt mondja a kisokosom. nekem minden alkalommal fájt a mellem, mielőtt megjött. Ez legutóbb is így volt, vártam a vérzést, aztán nem jött, a tesztem meg pozitív lett. :) Szóval a válasz határozott igen. Ja és a könyvet nőgyógyászok írták."

"Éppen az imént teszteltem pozitívat. Én éreztem a beágyazódást, mintha késsel szúrkálták volna az alhasam, és kisugárzott a hüvelyembe. De azért nem olyan erősen! Furcsa volt, mert már soron következő mensi előtt 7 nappal éreztem és most hétvégén volt a csúcs. Amúgy sosem fájt! Most puffadt volt az alhasam is közben."

A beágyazódás "7-10 nap, de nem mindig van tünete. Nekem sem volt. Csak a mellem fájt a 4. hét után.."

"Saját tapasztalatból,mivel már ez a második terhességem,és most vagyok 7 hetes,szóval én megéreztem! Sőt nálam nem egy napig tartott! Menstruációs görcsökként azonosítottam,de nem az volt!:) Szerintem megérzi az ember!"

"Nálam a "maszatolás" két napig tartott, de gondolom ez egyénenként változó. Nekem a 20-21. napon volt pár csepp barna váladékom, és már a nem várt mensi napján kiderült a terhesség."

"Nem, nem mindig jár csekély vérzéssel a beágyazódás! Nekem sosem volt, sem folyas.18 hetes kismama"


"Nekem beágyazódásnál pecsételő vérzésem volt.
De érezni én sem éreztem semmit."

"Én semmit nem észleletem."

"Nekem pár napos enyhe vérzéssel indult. Azt hittem megjött, de egy héttel előbb jött, barnás volt, és 3 nap múlva el is múlt. Később olvastam, hogy ez a beágyazódásnál előfordul."

"Szia!Az esetek 99,9%-ában nem érezhető a beágyazódás, hiszen akkor pontosan megtudnánk mondani az orvosnak,hogy mikor fogantunk meg.De ne figyeld ennyire magad,az nem tesz jót.Egy(24 éves)öreg róka"

"beágyazódást kísérheti barna folyás. Nekem a 20-21. napon volt barna folyásom és aztán abban a hónapban kimaradt a mensim, terhes lettem."

"Nem érezhető a beágyazódás.Bár az igaz, hogy az ember megérzi ha terhes én is megéreztem.Egyik este csak feküdtem az ágyban és tévéztem mikor úgy éreztem hogy nem vagyok egyedűl.Lehet hogy ez hülyeségnek tűnik de később beigazolódott,akkor kb 3 hetes terhes lehettem és elsőre nem mutatta ki a teszt.Két héttel később újra megcsináltam és a teszt pozitív lett.Éreztem hogy terhes vagyok.Most a 32. hétben járok."

"Én éreztem. Igaz nem húzódó fájdogálást, hanem szúrt a hasam. Nem folyamatosan, de mindig ugyanott, jobb oldalt. Hol gyengébben, hol erősebben. Szóval lehetséges. Mindenki másképp reagál."

"nekem pl. még csak a hasam se görcsölgetett!!!"

"Nekem sem volt sem vérzésem, folyásom ,semmi!"

43 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az első terhességemnél a beágyazódás idején (8-11 nap között) egy egész kosárméretet nőtt a mellem! Sajnos nem maradt meg a terhesség, 7 hetesen elvetéltem. :(
A következő terhességnél semmi tünet nem volt a beágyazódás alatt, de egészséges kislányom született. :)

Névtelen írta...

En ereztem a beagyazodast.....eloszor a jobb petefeszkemben ereztem enyhe szurasokat, majd a koldokom alatt, nehany centire szinte ugyanazt. Nem tudtam hogy terhesseg de 3 hetesen tudtam meg es akkor kovetkeztettem.:)

Névtelen írta...

Sziasztok! Szerintetek ha 5-7 ig van peteérésem a 3-ik napon összehozhttunk egy csajszit? fÁJDOGÁL A HASAM,DE LEHET,HOGY FELVAGYOK FÁZVA. eGY KÉT FIUS aNYUKA

Névtelen írta...

én a 2 gyerekemnél éreztem mintha a mensim jönne meg,futkostam a mellékhelységbe hogy na most na most,enyhe görcsök voltak.vérzés nem.a 3.nál viszont semmi.semmi görcs,se vérzés,észre sem vettem,csak elkezdett iszonyatossan fájni a mellem,ha a gyerek hozzáért sikogattam,nem tudtam hason aludni

Boszorkata írta...

De jó ezt olvasni... Rég szeretnénk már babát, de eddig még várat magára. Az utóbbi időben kezdtem el olvasni róla fórumokban, eddig lazán kezeltem a dolgot. Így az is lehet, hogy most, hogy már így kiokosodtam:) én is bebeszélem magamnak a tüneteket, de: az ovulációm éjszakáján azt álmodtam, hogy terhes vagyok (hihetetlen érzés volt), most pedig 7 nappal utána szurkál a hasam és barna pecsételést tapasztaltam. Nagyon reménykedem, hogy az álom valóra válik...drukkoljatok:)!

Névtelen írta...

Én is megéreztem, hogy kisbabánk lesz, de már a fogantatást követő 2. napon. Párom persze nem hitte el, de szerintem ezt a nők megérzik. :) Nekem is szúrkált a hasam, meg menstruáció szerű fájások voltak. A derekam is nagyon fájt, mint amikor felfázik az ember és nagyon fáradt voltam.

Névtelen írta...

sziasztok . en mar vagy 5 napja szurkalst es gorcsoket erzek barna folyasom van es nehezeben veszem a levegot faradekony is vagyok elegge multkor bevasarlas kozbe a derekam is falyt lehet hogy ez a beagyazodas jele ???

admin/Renáta írta...

Lehet hogy az, lehet hogy nem. Biztosat nem lehet mondani.

Névtelen írta...

nagyon szepen köszonom

Névtelen írta...

sziasztok 1 hete ereztem azt hogy faj a hasam nagyon hason nembirtam aludni utana elkezdett szuro gorcsos erzes nyomni es felpufadtam nagyon mikor törökulesbe ultem akor jo erzes volt mert semi hatfajas hanyinger de sajnos jott azis hogy elkezdtem szedulni faradekony lenni fejfajasok hoingadozas ma regel ugy keltem hanyingerel es hasfasal ... elmentm wc re es pici vercsepeket latam valaki kerem segicsen ez a terheseg jelei ??..

Névtelen írta...

Sziasztok! Olyat nem tapasztalt valaki, hogy egyfolytában fázik?.. :/ pulcsi, tea, de mégis fázom, ez csak az elmúlt pár napban van, és elvileg most lehet a beágyazódás , (nem annyira fájdalmat, de olyat én is érzek amit sokan írni, mintha mindjárt megjönne)

Névtelen írta...

sziasztok én igazából nem tudom hogy terhes vagyok e mult hét pénteken szeretkeztünk a párom elment megtörölte majd szexeltünk továbbIgy még sose csináltuk ma hajnalba elkezdett furcsán fájni a hasam a mellem is fáj 10-dike körűl kéne megjönnie de egyre érzékenyebb a mellem ja folyamatosan úgy érzem hogy folyik belőlem valami

Névtelen írta...

42 éves vagyok, egy fiú és egy lány gyermekem van. Volt e valakinek olyan érzése terhesség korai szakaszában ,hogy hőhullám!

Névtelen írta...

En folyton faztam! Aprilis kozepe/vege volt, amikor 4-6 hetes voltam. Es eszmeletlenul faztam!! Razott a hideg! Foleg este. Majusban pulcsi, hosszu nadrag es vacogtam, a tobbiek meg rovid gatya, polo es nem faztak.
A varandossagom elso feleben olyan elenken almodtam mint meg soha, raadasul remalmaim voltak; sokszor a babaval kapcsolatban.
Beagyazodaskor nem volt verzesem, de az ovu elotti napon egy csepp ver volt. Masnap bujtunk ossze, nem tulajdonittam neki nagy jelentoseget. Akkor mar joideje akartunk babat, de nem jott ossze. Velem minden OK volt, parom nem volt hajlando vizsgalatra menni. Azt mondtam magamban: ha most sem jon ossze, fogom magam es bejelentem en ot, legalabb tudjam h felesleges varni, ha nem lehet gyerekunk. Ebben a honapban fogant meg. Emlekeim szerint nem ereztem semmit csak akkor, amikor nem akart megjonni. Akkot ereztem (mar aznap), hogy nem vagyok egyedul.
Most eppen tukon ulok, jovo heten esedekes a mensim, de nem tudom h megfogant-e vki vagy sem. A valadekom ragacsos es keves, ebbol gondolom h nem sikerult... De magamban addig remenykedem, amig meg nem jon.. Es mivel mar utanaolvastam sok helyen, bebeszelek magamnak tuneteket. :-( Ja, a melleim nekem is csak a kimaradt mensi utan maradtak erzekenyek (a mensi miatt akkor amugy is szoktak, csak Akkor nem mult el).

marika írta...

Sziasztok.nem vart elott vagyok 8 nappal.es par napja erzem a has szurkaT. Ma meg tompa fajast. Minden alkalmat kihasznaltunk apaval a termekeny heten nagyon varjuk sikeruljon a baBa. Lehetseges tenyleg hogy beagyazodast erzek? 21 napon vagyok 28 napos a ciklusOm.

marika írta...

Sziasztok.nem vart elott vagyok 8 nappal.es par napja erzem a has szurkaT. Ma meg tompa fajast. Minden alkalmat kihasznaltunk apaval a termekeny heten nagyon varjuk sikeruljon a baBa. Lehetseges tenyleg hogy beagyazodast erzek? 21 napon vagyok 28 napos a ciklusOm.

Névtelen írta...

Sziasztok. Szeretnek véleményt kérni. Fontos lenne. Augusztus 18.an megjott. 23.an elmult. 28.an és 31.en együtt voltunk a párommal. Elméletileg pont peteérésem volt. Aztán a mellem 4-5 napja fáj. Néha érzékeny de iszonyatosan. Néha csak ha megnyomom. A hasam tegnap elott szurt. Mintha késsel szurkáltak volna belülről és nyilalt. Egyszer bal oldalt ,egyszer jobb oldalt egyszer, a köldököm környékénél. Pisilni egyre többet járok. Fáj a fejem. Ez lehet terhesség? Előre is köszönöm. Szép estét.

marika írta...

Szia. Hat lehet kesoi peteeresed az produkal ilyet.sokkal jobban erezni mint egy beagyazodast. Sztem.

marika írta...

Pl nekem most kesett egy hetet amit soha . teszt negativ volt. Aztan megjott egy reggel De annyi is volt egesznapos semmi aztan masnap reggel megint aztan egesz nap semmi.aztan kov nap nagy semmi.aztan megint szivargas torlesnel. Melleim feszul nek. Na reggel doki.lehet jo nagy hormon felborulas. Bar nem tom mitol. Pff

Névtelen írta...

Sziasztok. Nekem a peteérést követő 2-3. napon nagyon feszültek a melleim és megnőttek, de ez el is múlt pár nappal később. Ugyanezen időszakban fura tompa szúrkálást éreztem rövid időkre a bal petefészkemnél, továbbá olyan gyomorégésem volt kétszer, hogy már émelyegtem, csak akkor múlt el, ha csipegettem valamit.A beágyazódás végén pedig rózsaszínes váladékot fedeztem fel a toalett papíron, de csak nagyon kis mennyiségben. Azóta sincs semmi jele vérzésnek. A szurkálás áttevődött a köldököm alá nem sokkal később, de ez már inkább olyan húzódás féle érzés volt egy pontban. Már a nem várt menstruációm előtt 5 nappal nagyon erős pozítívat teszteltem, megismételtem rá 3 napra, majd 5 nappal később és mindegyik erős pozitívat mutatott.Jelenleg nincs semmilyen különösebb tünetem, néha egy kis szédülés.
Egy 4-5 hetes kismama.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Én (mi) most izgulunk. A kalkulációk szerint pont időben voltunk együtt A peteérés időszakában 4-5 napig nagyon fájt a hasam, most várunk. Olvastam a hozzászólásokat és nagyrészt mindenki megérezte valamilyen módon. Nekem van még 4 napom, hogy a beágyazódás elkezdődjön és remélem, hogy tényleg így lesz. Remélem, hogy tényleg van ott bent valaki!

Réka írta...

Sziasztok. A havim elmult 27-en elotte egy nappal vettem be az utolso tablettam es abbahagytam. 27-en volt aktus aztan 28-an egymas utan tobbszor is es elsejen is tortent tobbszoros aktus es masodikan is ugyanigy. Masodikan ereztemhogy a hasam puffadt szurdogal mintha meg akarna jonni a mensim es surun jartam pisilni is. Harmadikan tegnap szintugy ezek a tunetek de estere erzekeny lett a mellbimbom es nagyobb lett. Aztan ma negyediken ugyanugy minden csak most a mellem feszul erzekeny es faj. Olyan ehseg tort ram hirtelen rengeteget ettem maskor ennyi belem sem fer es azt ereztem hogy elvagyok telitodve de meg mindig enni akarok. Eves utan felpuffadtam. Lehetseges hogy babuci lesz a dolgok mogott?

Réka írta...

Sziaa! En is ugyan ezt elem most meg. Csak annyi kulonbseggel hogy ehenkoraszlettem mikor elvagyok telve a sok ennivalotol meg akkoris erzem hogy ennem kell. Meg nekem 3 napig tartott a mensim ami furcsa mert tobb ideig szokott. Mensi utolso napjan egy nappal vettem be a tablettam utolso szemet es abba hagytam es parommal szeretkeztunk utolso nap aztan ra kovetkezendo nap is egymasutan tobbszori aktus volt aztan ra egy napra reggel is egy aztan mar csak ket nap mulva tobbszori aktus vedekezes nelkul es nekem azota faj mar harom napja a mellem egy napja puffadok etkezes utan surun jarok pisilni volt egy kisebb hanyinger is. Ha megtudtal valamit azota hogy nekedmi volt ez kerlek irj.

Unknown írta...

Szia Reke!En is így vagyok ...nekem faj az egesz mellem .teltebb is lett.derekam is sajog.eszem mindent mindennel! A szemerem csontom is faj.bele élni azért nem merem magam...meglátjuk A nem vartnak 18 an kellene jönnie! ��

Névtelen írta...

Sziasztok!Nekem már van egy kisfiam,de szeretnénk még egy kicsit.Ebben a hónapban az orvosom tanácsára,mivel három éven keresztül hiába próbálkoztunk,elkezdtem szedni,peteérést segítő tablettát. Az uh.pont a tüszőérést és petesejt leválást állapították meg,ezért gyorsan megpróbáltuk.Most a tüszőérés után 7 nappal,és menstruáció előtt nyolc nappal,görcsöl a hasam,szurkál és haspuffadás.Nem tudom,hogy ezt vehetem előjelként,vagy csak túlreagálom.Mert nekem még ilyen nem volt.

Rékaa írta...

Miki Michael ma jott meg de vilagosabb verzes mint szokott.

andi írta...

Sziasztok nekem az orvos azt írta az átlagosnál nagyobb ulterus mit jelent ez?

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Az "uterus" vagyis méh lehet.

Julia írta...

Ur isten ilyet kiírni! Ne ennyire konkrétat.gusztustalan neveletlen.

Unknown írta...

Na nekem is ez jutott az eszembe. Undorító...

Citrom írta...

Nekem az első babánál az volt jel hogy hajnalban is ki kellett mennem pisilni. A másodiknál viszont brutál tüneteim voltak pl. Annyira fájt mindkét petefészkem alig bírtam menni kb 1 napig utána esténként rázott a hideg 1-2 napig utána fájtak a fogaim de kb mind egyszerre el is mentem fogorvoshoz mondta minden ok nem értette mi lehet a baj utána ahogy jött el is múlt 3-4 nap alatt közben sárgás pecsételés. Mindezek a kimaradt menzi idejére elmúltak és jött a hányinger hányás nélkül.

Unknown írta...

Sziasztok nekem 21en volt a mens elso napja a pete eresemkor egyut voltunk a parommal ket napja faj a hassam es erzekenyek a melleim mikortol erdemes terhesegi tesztet csinaljak

Névtelen írta...

Sziasztok
Mi a párommal 3 hónapja próbálkozunk és rendszeresen van pecsételő vérzése elméletileg pont a fogantatás bő hete alatt.
Elsőnek mindig megörülünk, hogy talán talán, de aztán mindig időben megérkezik a a rendes...

Járt már valaki hasonlóképpen ?

Köszönöm további szép napot

Adrienn írta...

Sziasztok! Jun 2.-àn volt ism hsg le volt tapadva de àtszakitottàk egy p.vezetékem van jobb oldali, tavaly màsikat elvesztettem méhen kivülivel. Tegnap tesztem halvàny pozi de reméljük velem marad 10 éve vàrjuk első csodànkat. Pàr nappal ezelőtt olyan görcsök, nyilalàsok voltak alhasamba akkor még semmire nem gyanakodtam 2 napja mensi szerű tompa fàjàsaim vannak és nagyon fàzok. Jövő hét szerda a nemvàrt napja.

Névtelen írta...

Istenem de prüd nök vagytok...jo lehet a férjeteknek..pff

Névtelen írta...

Elhatároztuk, hogy babát szeretnénk. Van egy kisfiúnk aki 10 éves, és valakit megint dédelgetni kell :D Én elsőnél véreztem, kétszer is kórházba kerültem, mert első és második mensi alatt rendesen folyt a vérem. Azt hitték ennyi volt, de NEM! :D kis túlélő. Akkor hányingerem is volt olyan 2 hónapig. Mmost remélem hogy terhes vagyok, mert négy nap múlva kell megjönnie, de szúr a hasam, sajog a derekam, mindig azt hiszem megjött, mert mintha folyna valami, de semmi. ???????? TALÁN!

Unknown írta...

Sziasztok!
Szerintetek lehetek terhes? Ciklusom az utóbbi 1,5 évben 27-29 napos, a tizenkettediken bújtunk össze férjemmel. Tegnap (9 napra rá) alhasi szurkálást éreztem, és volt egy pici folyás -pont mint peteéréskor. Más tünet nincs (talán még az erős szomjúságérzés).

Yumi31 írta...

Sziasztok!
Érdekes történet az enyém. 2 és fél éve volt egy terhességem, ami sajnos beágyazódási probléma miatt kilökődött(vékony méhfal). Az együttléttől számítva már a 6. napon éreztem h valami nincs rendben, azért is csináltam tesztet, ami persze pozitív lett. Én magam sem hittem el h ilyen korán tüneteket produkálok. De a Hcg szintem már akkor jóval magasabb volt mint a normál.
Most a ciklusom 12-15 napja között nem védekeztünk és naponta több alkalommal is együtt voltunk. Ez volt 15-étől 18-ig. Ma 21 van és már 2 napja szúrkál a hasam alja és állandóan hányingerem van. Lehet h már az első nap össze is jött??? Ilyen korán lennének tüneteim?( tény h az elsőnél se hitték el a dokik h megéreztem h az vagyok) Kicsit aggódom az első miatt.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Bunny írta...

m

Unknown írta...

Biztos hogy a méhed .

Névtelen írta...

Gratulálok! Mi is nagyon várjuk,első baba lenne. 2020.Februári hónapban elkezdtem szedni az Elevitet. Előtte nem szedtem semmi vitamint. Bár nem is hinném hogy egy vitamin fog teherbe ejtetni. Lényeg a lényeg hogy 3.hónapja próbálkozunk,pontosabban január közepe óta. Eddig sikertelenül. Előtte nem szedtem fogamzásgátlót,és megszakítással védekeztünk.
Most pedig Tegnap 17.-re nem vártam a menstruációmat,de nagyon enyhén megjött délutánra majd estére el is múlt. Ma, 18.-án csak pecsételő vérzést észlelek meg párszor mintha folyna,közben semmi. Picit sűrűbben járok wc-re. Remélem hogy most összejött a baba.

Unknown írta...

Ugyanezt èrzem èn is.