2008. szeptember 10., szerda

Aviva gyakorlatok kezdete

Tegnap megkaptam a két könyvet az Aviva módszerről, nagyon gyorsan megérkezett hiszen vasárnap este rendeltem meg és kedden már megkaptam. Gyors a Lívia :).
Már beleolvasgattam, az az igazság sok időm még nem volt, tegnap este olvastam és ma már el is kezdtem az első két gyakorlatot. Hát már EZT érzem. Úgy van kitalálva, hogy minden gyakorlat az alhasi részre hat. Hát mit mondjak érzem is! Nagyon kíváncsi vagyok a többi gyakorlatra is és az eredményre. Meglepődtem, mert a könyvhöz egy zenés cd is járt. Minden gyakorlatnak megvan a saját hozzátartozó zenéje, így adva van, hogy milyen tempóban kell végezni a gyakorlatokat és mennyi ideig. Már most nagyon tetszik. Tulajdonképpen öröm táncnak is nevezik ezeket a gyakorlatokat, és tényleg JÓ kedvem is lett tőlük :).
Lefogom írni a tapasztalataimat.

Nincsenek megjegyzések: