2008. augusztus 9., szombat

Az első baba 30 éves kor felett tényleg nehezebben jön össze.

Hát.....Kissé rég jártam erre. A 30-on is már 4 évvel túl vagyok :(((((.

Sok mindenről nem maradtatok le, sajnos nem sikerült még teherbe esni.

Ott tartunk hogy túl vagyok két clostilbegyt-es hónapon, s most új erővel ismét nekivágunk a következő hónapnak, nevezzük inkább ciklusnak, így pontosabb. Azok kedvéért akik nem tudnák, a closti tabletta egy peteérést segítő gyógyszer, amit orvosi előírás szerint kell szedni, kinek hogy írja ki a doki. Nekem a menstruáció 5. napjától kellett szednem, 5 napon át, kettesével. Majd a 12. napon kellett adokihoz mennem, hogy megnézze van- e érett tüsző és mekkora és a méhnyálkahártya vastagságát, s közölte melyik napon érdemes huncutkodni ahhoz, hogy nagy eséllyel megfoganjon a bébi. Mint írtam sajna nem sikerült.

Több closti-t nem szedek, mert azt mondta a doki nagyobb mennyiségben többet árt, mint használ. Pedig olvastam fórumon van aki a 4. havitól esett teherbe. Ja és a closti rendbe hozza a ciklust elvileg. Ez be is jött, pontosan 28 napra jött meg.


Most úgy döntöttem abbahagyom a hőmérőzést, már 11 hónapja mérem, már elegem van nem akarom tudni mikor mennyi a hőmérsékletem. Lehet hogy nagyon ráizgultam mindig, s ez sem jó. Na nem azt mondom hogy eddig hiába volt, mert segített megismerni a ciklusom, tudom hogy három fázisos, vagyis kétszer emelkedik, menszeszkor pedig lecsökken.


Tehát most úgy folytatom hogy nem akarok sokat foglalkozni a dologgal egyszer majdcsak sikerül. S a dokibá most a párom kiskatonáinak kivizsgálását javasolja. Jövőhéten megyek hozzá a beutalóért és instrukciókért. Talán magamon végeztetek egy vérvételt a hormonvizsgálathoz is.

Szóval most ez a helyzet, újra tele vagyok energiával. Próbálok minél kevesebbet agyalni a témán. Úgy is megérem egyszer ill. kétszer hogy világra hozhasssam a kis angyalkáimat.


Nincsenek megjegyzések: